Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal a Bioeel SRL
Prin intermediul acestei Politici cu privire la
protecția datelor cu caracter personal dorim să ne asigurăm că datele cu caracter
personal prelucrate de către compania noastră sunt prelucrate în condiții de
deplină securitate, de respectare a prevederilor legale europene si naționale
iar persoanele vizate (reprezentanții beneficiarilor sau furnizorilor nostrii și prepuși beneficiarilorsi furnizorilor noștrii,
angajații companiei noastre, vizitatorii, etc. numiți mai departe persoane
vizate) au acces la o informare adecvată cu privire
la colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, respectiv a acelor
informații asupra cărora avem obligația să ii informăm, așa cum prevăd
reglementările în vigoare cu privire la protecția datelor cu caracter personal
( Regulamentul GDPR Nr. 2016/679 The General Data Protection Regulation și legislația
natională).
Această Politică poate fi completată cu alte informații
furnizate de către noi, precum și cu alți termeni și condiții care se aplică
în websit-urile noastre sau față de care
v-ați dat consimțământul prin interacționarea cu noi.
(a) Identitatea și datele de contact
ale companiei noastre:
Bioeel
SRL , cu sediul social în Tg-Mures, str. Bega, nr. 5, judetul Mures,
inregistrata la ORC sub nr. J26/1928/1992, CUI 1199107, CIF : RO 1199107, cont
Banca Transilvania Tg-Mures: RO32BTRLRONCRT0202230501.
(b) Datele de contact ale
responsabilului cu protecția datelor, după caz:
Numele:Mezei Radu, Telefon:
0751-138565, e-mail: gdpr.bioeel@bioeel.ro
(c) Scopurile în care sunt prelucrate
datele cu caracter personal, precum și temeiul juridic al prelucrării:
Datele cu caracter personal ale
persoanelor vizate vor fi prelucrate de către compania noastră in urmatoarele
scopuri, după caz, in funcție de fiecare situație în parte:
- Pentru
înscriere intr-o baza de date în vederea, participării la procese de recrutare
pentru orice poziție corespunzătoare calificării și experienței persoanei
vizate.
- Pentru
încheiere si executarea cu persoana vizată a unui contract.
- Încheierea și executarea
contractelor cu beneficiarii si furnizorii companiei noastre.
- Îndeplinirea condițiilor impuse de
ghidul de bună practică în distribuția și fabricația de medicamente precum și a
prevederilor legale cu incidență în distribuția și fabricația de medicamente.
- Oferte, promoții sau evenimente
speciale cu privire la produsele și serviciile companiei noastre,
- Deoarece este necesar pentru oferirea
de produse și servicii, vom prelucra datele personale ale persoanelor vizate cu scopul de a onora
cererile/comenzile/întrebări beneficiarilor si furnizorilor companiei noastre, procesarea
plăților efectuate pentru produsele și serviciile companiei noastre.
- Pentru că este un interes legitim
care nu lezează drepturile persoanelor vizate, vom prelucra datele cu caracter
personal cu scopul de a: solicita feedback
cu privire la experiența beneficiarilor si furnizorilor, pentru a evalua
eficiența comunicării cu acestia, pentru a personaliza interacțiunile pe care
le au clienții cu echipele de vânzare prin telefon sau cu departamentul de
Relații cu Clienții.
- Creea și menține conturile de
Beneficiar si Furnizor.
- Pentru a asigura protecția necesară,
identificarea și prevenirea debitelor, abuzurilor, reclamațiilor și altor
obligații și pentru a respecta legislația aplicabilă
- Pentru verificarea eligibilității și
bonității beneficiarilor si furnizorilor companiei noastre, prin a evalua
potențiale riscuri de fraudă sau întârziere la plată, inclusiv prin verificarea
în baze de date dedicate pentru identificarea unor eventuale debite rămase ca
urmare a neexecutării obligațiilor din contracte anterioare sau în curs.
- Pentru a îmbunătăți produsele și
serviciile companiei noastre.
- Pentru comunicarea cu persoanele vizate si cu beneficiariisi furnizorii companiei noastre.
- Pentru a trimite persoanelor
vizate informații care le pot interesa – cum ar fi evenimentele viitoare sau
newsletterele.
- în scopul recrutării și selecției candidaților pentru posturile
vacante în cadrul companiei noastre.
- În calitatea sa, de angajatorul
sau furnizor de bunuri trebuie să păstreze și să prelucreze Datele cu Caracter
Personal ale angajaților săi sau ai
angajatilor beneficiarilor sau furnizorilor săi în scopuri obișnuite
derivate din raporturile de muncă, respectiv în scopuri administrative și
organizatorice , precum și pentru a asigura respectarea și executarea anumitor
prevederi ale contractelor, respectarea cerințelor și reglementărilor legale
aplicabile raporturilor de muncă precum și pentru protejarea intereselor
legitime ale companiei noastre sau ale beneficiarilorsi furnizorilor companiei noastre;
- Pentru executarea contractelor,
precum și pentru respectarea reglementările specifice raporturilor de muncă
și/sau a celor fiscale/financiare;
- Pentru monitorizarea
flotei proprii de autovehicule.
- Pentru monitorizarea
perimetrală a spațiilor folosite de catre compania noastră si a accesului în
acestea.
(d)Categoriile de date cu caracter personal vizate:
Compania
noastră colectează date personale din surse publice , prin intermediul
beneficiarilor si/sau furnizorilor noștrii sau direct de la persoanele vizate,
De
regulă informațiile sunt furnizate la semnarea contractului cu
beneficiarii si/sau furnizorii sau pe parcursul desfășurării acestuia, sau dupa
caz la depunere CV-urilor, la utilizarea autovehiculelor companiei noastre, în
momentul accesului în spațiile folosite de catre
compania noastră, etc.
Vom
prelucra după caz, în funcție de fiecare situație în parte, urmatoarele date:
- Nume, prenume, data nașterii, CNP,
seria si numarul CI,
- Adresa poștală și de e-mail
- Număr de telefon și altele
- Semnătura
- Funcția ocupată.
- Alte date personale în scopuri
specifice, de exemplu atunci când beneficiarul sau furnizorul furnizează o
copie după un act de identitate al reprezentanților la momentul încheierii unui
contract de furnizare sau pentru executarea acestuia.
- Date din cazierul judiciar (atunci
cand legislația în vigoare prevede obligativitatea prelucrării acestor date) de
ex. în caz de manipulare, transport medicamente -stupefiante.
- Datele necesare pentru emiterea și
recepționarea facturilor fiscale (datele persoanei responsabile si ale delegaților).
- Datele GPS-ul montate pe mașinile
societății noastre sau ale beneficiarilor si furnizorilor societății noastre.
- Datele rezultate din monitorizarea
video a perimetrelor si spațiilor companiei noastre si ale beneficiarilor companiei
noastre.
- Datele IT pot include: adresa IP,
tipul de browser, sistemul de operare, numărul de identificare al
dispozitivului mobil folosit, locația geografică, adrese URL de redirecționare,
informațiile despre acțiunile întreprinse sau despre interacțiunea cu cu
compania noastra.
- Date personale ale membrilor din
familie si copiile actelor : CI, certificat de nastere, casatorie, sentinta de
divort, etc. in cazul in angajatul societatii contribuie la intretinerea lor.
- Datele din carnetul de conducere
- Datele din fisa de aptitudine emisa
de medicul de medicina muncii.
Datele pot fi obținute:
- Automat: în
anumite situații, putem colecta datele clienților și prin mijloace automate. De
exemplu, date personale pot fi colectate prin intermediul cookie-urilor,
beacon-urilor web sau telefonice, atunci când clientul interacționează telefonic
cu compania noastră,
- Din surse
externe: Pentru oferirea de produse și servicii, compania noastră
poate colecta în mod legitim date despre client și din surse externe atunci
când consultă: baze de date publice (cum ar fi cea a Registrului Comerțului sau
Ministerului Finanțelor Publice, Ministerului Justitiei, Agenția Națională a
Medicamentelor, etc)
- Pot fi colectate date personale și
din surse precum: prelucrători de date
terți, parteneri ai companiei noastre, surse publice și site-uri de rețele
sociale ale unor terți.
(e)Destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal,
după caz;
Datele cu caracter personal ale persoanelor vizate pot fi
dezvăluite catre managementul companiei noastre, responsabilul cu protecția
datelor, departamentele companiei noastre, afiliați companiei noastre precum și
persoanei vizate la cerere.
Furnizarea informațiilor către terți - pentru a facilita utilizarea eficientă a
informațiilor persoanelor vizate si pentru a ne putea desfașura activitatea în
condiții de legalitate si normalitate, divulgăm datele cu caracter personal
către terți. Cu toate acestea, divulgarea va avea loc numai în următoarele
situații:
- In mod periodic, putem
implica sau angaja alte societăți și persoane fizice pentru a îndeplini funcții
în numele nostru. Exemplele includ găzduirea și/sau menținerea conținutului
Website-ului sau furnizarea anumitor funcții cuprinse în Website, furnizarea de
servicii de marketing, servicii de
resurse umane. Acești furnizori se află în Romania. Acești destinatari vor avea
acces numai la informațiile cu caracter personal solicitate pentru a-și
îndeplini funcțiile și nu li se permite să utilizeze informațiile respective.
Acești destinatari vor respecta obligații contractuale de confidențialitate.
- Către alte entități din grupul nostru.
- Către autoritățile guvernamentale sau de aplicare a legii dacă stabilim, la libera noastră alegere, că este obligația
noastră legală să o facem.
(f) Perioada pentru care vor fi stocate datele cu caracter
personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a
stabili această perioadă;
Perioadele de păstrare a informațiilor cu caracter personal depind
de scopul în care sunt procesate datele și de instrumentul respectiv în care
sunt procesate aceste informații cu caracter personal.
Nu se pot evidenția diferitele perioade de păstrare a informațiilor
într-un format rezonabil de inteligibil în cadrul acestei Politici. Criteriile
utilizate pentru a determina perioada de păstrare aplicabilă sunt faptul că vom
păstra informațiile cu caracter personal stabilite în prezenta politică atâta
timp cât (i) este necesar în scopul respectiv, (ii) este necesar pentru
desfășurarea relației de afaceri cu respectivul beneficiarsau furnizor, (iii) ați consimțit și/sau (iv) este
impus de legile aplicabile privind păstrarea informațiilor.
(g) Transferul
datelor
Informațiile cu caracter personal pot fi transferate și procesate
în una sau mai multe alte țări, din interiorul sau din afara Uniunii Europene.
Daca va fi cazul, vom transfera datele persoanelor responsabile în afara UE
numai în țări despre care Comisia Europeană consideră că vă oferă un nivel
adecvat de protecție, sau în cazul în care compania noastra a instituit măsuri de protecție corespunzătoare pentru
a căuta să păstreze confidențialitatea informațiilor. Vom informa persoanele
vizate asupra țărilor in care vom transfera datele atunci cand vom identifica
nevoia de a le transfera.
(h) Securitatea
datelor
Deși vom face tot posibilul pentru a proteja informațiile cu
caracter personal, este de notorietate faptul că transmiterea de informații prin intermediul
internetului nu este complet sigură și că nu putem garanta securitatea completă
a informațiilor cu caracter personal transmise Website-ului sau oricărui terț;
din acest motiv, orice transmitere de informații este pe propriul risc al
persoanelor vizate.
Vom folosi proceduri operaționale stricte și măsuri de securitate,
tehnice și organizaționale corespunzătoare pentru a preveni orice acces,
modificare, ștergere sau transmitere neautorizată a acestor informații cu
caracter personal.
(i) Persoana
vizata are urmatoarele drepturi:
Persoana
vizata are o serie de drepturi în
conformitate cu reglementările de protecție a datelor cu caracter personal în
vigoare.
1. Dreptul
la accesarea datelor. Persoana vizată are dreptul de a obține confirmarea că
datele cu caracter personal sunt sau nu procesate de către noi. În plus, are
dreptul să obțină informații mai detaliate în ceea ce privește datele personale
stocate și în ceea ce privește procesarea lor de către compania noastră și, în
anumite circumstanțe, are dreptul de a obține o copie a acestor date personale.
2. Dreptul
la rectificarea datelor. Persoana vizată are dreptul să solicite rectificarea
datelor personale incorecte și, ținând cont de scopul în care ele sunt
procesate, să solicite completarea datelor personale care lipsesc.
3. Dreptul
la ștergerea datelor. În anumite cazuri, persoana viztă are dreptul la
ștergerea datelor personale fără
întârzieri nejustificate. Aceste circumstanțe includ: I) atunci când datele
personale nu mai sunt necesare în raport cu scopurile pentru care au fost
colectate sau procesate; II) atunci când persoana vizată iși retrage
consimțământul pentru procesarea pe bază de consimțământ; III) atunci când
procesarea este în scopuri de marketing direct și; IV) atunci când datele
personale au fost procesate fără respectarea legislației în vigoare. Totuși,
există anumite derogări generale de la dreptul de ștergere a datelor. Aceste
derogări generale includ cazurile în care procesarea este necesară: I) pentru
exercitarea dreptului la libertatea de exprimare și informare; II) pentru
îndeplinirea obligațiilor legale sau; III) pentru stabilirea, exercitarea și
apărarea drepturilor legale.
4. Dreptul
la restricționarea procesării.În anumite cazuri, persoana vizata are dreptul la
restricționarea procesării datelor personale. Acolo unde procesarea a fost restricționată, compania noastră
poate continua să stocheze datele personale. Altfel, noi le vom procesa numai atunci când: I) avem
consimțământul persoanei vizate; II) sunt necesare pentru stabilirea,
exercitarea sau apărarea revendicărilor legale; III) sunt necesare pentru
protejarea drepturilor unei alte persoane fizice sau juridice, sau; IV) din
considerente importante care vizează interesul public.
5. Dreptul
la portabilitatea datelor.În măsura în care cadrul legal pentru procesare este
reprezentat de consimțământul persoanei vizate și această procesare este
realizată prin mijloace automatizate, persoana vizată are dreptul să obțină
datele sale cu caracter personal într-un
format structurat, folosit în mod uzual și compatibil cu dispozitivele de
citire generice. Totuși, acest drept nu se aplică acolo unde exercitarea lui ar
afecta în mod negativ drepturile și libertățile altora.
6. Dreptul
la obiecție. Persoana vizată are dreptul de a obiecta cu privire la procesarea
datelor personale din considerente
specifice situației sale individuale, dar numai în măsura în care temeiul legal
pentru procesare e acela că procesarea este necesară: I) pentru desfășurarea
unei acțiuni în interesul public sau în exercițiul oricărei autorități oficiale
investite sau; II) în scopul intereselor legitime urmărite de către compania
noastră sau de către o entitate tertă. Într-un astfel de caz noi vom înceta
procesarea datelor personale, cu excepția situației când putem demonstra
considerente legitime convingătoare pentru procesare care premerg în raport cu interesele,
drepturile și libertățile persoanelor vizate, sau atunci când procesarea are ca
scop stabilirea, exercitarea și apărarea revendicărilor legale.
Persoana vizată are, de asemenea,
dreptul de a obiecta cu privire la procesarea de către compania noastra a
datelor personale în scopuri de marketing direct. Dacă persoana vizată ridică o
astfel de obiecție, noi vom înceta procesarea datelor personale în acest scop.
7. Dreptul
la retragerea consimțământului.În măsura în care temeiul legal pentru procesarea
datelor decurge din consimțământul persoanei vizate, aceasta are dreptul de a se retrage în orice moment din
acel consimțământ.
În cazul în care persoana vizată se retrage
dintr-un consimțământ acordat, compania noastra va înceta procesarea datelor personale
ale acesteia, în afara cazurilor și în măsură în care continuarea procesării
este permisă sau obligatorie în conformitate cu reglementările de protecție a
datelor în vigoare sau cu alte legi și reglementări care se aplică în acest
context. Retragerea de către persoana vizata a consimțământului acordat nu va afecta sub
nicio formă temeiul legal în bază căruia s-a făcut procesarea înainte de
retragerea consimțământului.
Dacă persoana vizată se abține de la
furnizarea consimțămintelor necesare sau dacă se retrage ulterior din aceste
consimțăminte, acest lucru poate avea drept consecință faptul că nu va mai
putea beneficia de o parte din oferta de bunuri sau servicii furnizate de noi.
8. Dreptul
de a face plângere la autoritatea de supraveghere a protecției datelor.
Persoana vizata are dreptul de a înregistra oricând o plângere la autoritatea nationala
de supraveghere a protecției datelor:
Autoritatea Națională de
Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
Adresa: Bld. General Gheorghe Magheru
28-30, 010336, București, România
Telefon: +40318059211, Website: http://www.dataprotection.ro/
Compania noastră face tot posibilul
să ne asigurăm că protejăm datele
personale prelucrate, să informăm persoanele vizate despre modul în care
procesam datele lor cu caracter personal și să ne conformăm cu cu privire la reglementările
de protecție a datelor în vigoare.
(j) Nu utilizăm datele cu caracter
personal pentru prelucrare automatizată și nici pentru realizarea de profile.
Nu luăm niciodată decizii automate cu privire la persoanele
vizate. Utilizăm mijloace tehnice pentru stocarea datelor în condiții de
securitate. Nu prelucrăm date în scopuri secundare incompatibile cu scopurile
pentru care le-am colectat.
Prelucrarea
datelor cu caracter personal se realizează prin mijloace automate/manuale, cu
respectarea cerințelor legale și în condiții care să asigure securitatea,
confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate.
Toate
documentele care conțin date cu caracter personal se înregistrează și urmează
regulile de păstrare, procesare, multiplicare, transport, transmitere,
distrugere și arhivare stabilite prin reglementările legale în vigoare și prin
proceduri interne.
k) Prelucrarea datelor cu caracter personal se face cu
respectarea următoarelor principii:
1. Legalitate, echitate și transparență,
limitări legate de scop, reducerea la minimum a datelor.
2. Prelucrarea datelor trebuie să fie
exactă și, în cazul în care este necesar, datele trebuie să fie actualizate;
3. Limitări legate de stocare, integritate și confidențialitate.
(l) Selectie si
recrutare
Pentru participarea la procese de
recrutare pentru orice poziție corespunzătoare calificării și experienței persoanei
vizate, prin utilizarea facilitatii site-ului companiei noastre sau prin
comunicarea CV-ului în altă modalitate, vom inscrie persoana vizată într-o bază
de date în vederea, participării la procese de recrutare.
În acest sens compania noastră solicită
utilizatorilor date personale de tipul nume, prenume, data de naștere, fotografie
vârstă, sex, adresă de domiciliu/reședință, adresă de e-mail, telefon, ocupație,
venit, date privind educația, carnet de conducere, date privind interese de
cariera.
Consimtământul
se poate acorda, de către persoanele cu o vârstă mai mare de 16 ani, electronic
pe parcursul înscrierii pe website-ul societății noastre sau prin transmiterea
pe e-mail a formularului de consimtământ completat sau în format fizic prin
depunerea lui la sediile companiei
noastre sau prin transmiterea prin servicii postale la adresa Tg. Mures, str. Bega,
nr. 5, judetul Mureș.
În cazul în care persoana fizică are
varsta mai mică de 16 ani consimtământul se acorda obligatoriu de părinți sau
tutorele legal prin transmiterea pe e-mail a formularului de consimtământ
completat cu dovezi atașate ale calității de părinte / tutore.
m) Prevederi finale:
Politica privind prelucrarea datelor cu caracter
personal va fi permanent afișată pe site-ul companiei noastre, dar și la afișajul societații.
Compania
noastra va informa persoanele vizate cu privire la orice modificare a Politicii privind prelucrarea datelor cu caracter personal a Bioeel SRL, dar și a
modificărilor ce vor apărea în legile și Reglementărilor
UE si naționale privind protecția datelor cu caracter personal.
În situația in care o persoana vizată/unul din
beneficiarii sau furnizorii societatii noastre va pune la dispoziția companiei noastre date cu carater personal ale unei alte
persoane vizate/ familiei persoanei vizate, persoana care pune la dispoziție
aceste date se va preocupa ca în avans să obțină acordul persoanelor vizate, și
să le aducă la cunoștință Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal a companiei noastre, în
forma valabilă la data respectiva, precum și modificările la aceasta așa cum le
va primii de la compania noastra.
Compania
noastră nu va fi trasă la răspundere pentru nici un prejudiciu direct,
indirect, moral sau material sau pentru alte pierderi de orice natură
suferite de către orice persoană vizată
ca urmare a prelurării sau dezvăluirii
datelor cu caracter personal prelucrate în baza prezentului document și conform
Politicii privind prelucrarea datelor cu
caracter personal a noastră.
Compania noastră va asigura caracterul confidențial al datelor cu
daracter personal ale persoanelor vizate prin stabilirea unor proceduri interne în
acest sens. În plus, ne vom asigura că personalul, afiliații și împuterniciții
implicați în prelucrarea datelor cu caracter personal în scopurile sunt
informați despre caracterul confidențial al datelor cu caracter personal, că au
fost formați corespunzător în ce privește sarcinile lor și că au semnat
acorduri scrise de confidențialitate privind utilizarea datelor cu caracter personal.
Prezentul
document intră în vigoare începând cu
data de 25 mai 2018 și va lua în considerare Legile și Reglementările UE privind
protecția datelor cu daracter personal la zi privind protecția datelor. Orice
modificare a Legilor și Reglementărilor UE privind protecția datelor cu
caracter personal se aplică de la data intrării în vigoare a prevederii legale,
fără a ține cont de niciun preaviz între Părți.
Albert Attila,